Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας

Χρειάζομαι απελπισμένα περισσότερο ύπνο

Ο ρόλος της καινούργιας μητέρας είναι εξαντλητικός και είναι εύκολο να ξεχάσετε να φροντίζετε όπως αρμόζει τον εαυτό σας. Ένα απ’ τα πράγματα που στερούνται συχνότερα οι μητέρες είναι ο ύπνος. Ωστόσο, το να προσπαθείτε να κοιμίσετε το μωρό σας ώστε να κλείσουν λίγο τα μάτια σας, μπορεί να είναι δύσκολη υπόθεση. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να ξεκουράζεστε όποτε και για όσο μπορείτε. Παρακάτω θα βρείτε μερικές πρακτικές συμβουλές για το πώς θα μπορούσατε να κοιμηθείτε λίγο παραπάνω και πώς να τονώσετε τον εαυτό σας.

 

Συμβουλές για να μπορέσετε να κοιμηθείτε περισσότερο

  • Αν μπορέσετε να βάλετε κάποιο πρόγραμμα στον ύπνο του μωρού σας στη διάρκεια της ημέρας θα έχετε και την ευκαιρία να ξεκουραστείτε. Διαλέξτε την ώρα που ταιριάζει καλύτερα και στους δυο σας, ίσως μετά το δεκατιανό γεύμα και προγραμματίστε μια «περίοδο ύπνου» ή ώρα ησυχίας.
  • Πολλές μητέρες βρίσκουν πως όταν θυμούνται τις διάφορες υποχρεώσεις, τους κόβεται ο ύπνος. Έτσι, μια καλή συμβουλή είναι να γράψετε τις δουλειές σας σ’ ένα χαρτί προτού ξαπλώσετε ώστε να τις βγάλετε από το μυαλό σας.
  • Ένα χαλαρωτικό πρόγραμμα ύπνου είναι ζωτικής σημασίας για το μωρό σας και μπορεί να κάνει θαύματα. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε το μωρό τουλάχιστον μία ώρα πριν το βάλετε για ύπνο.Ένα πρόγραμμα ύπνου σημαίνει πως θα έχετε χρόνο για να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε.
  • Όταν το μωρό σας ξυπνά τη νύχτα, μην ανάβετε το κεντρικό φως. Έτσι, θα σας είναι πιο εύκολο να ξανακοιμηθείτε όταν ξαπλώσετε.
  • Φροντίζετε το μωρό τα πρωινά του Σαββατοκύριακου εναλλάξ με το σύντροφό σας. Ο ένας από εσάς μπορεί να αναλάβει το πρωινό του Σαββάτου και να αναπληρώσει τον ύπνο του το πρωί της Κυριακής. Προσπαθήστε να μοιράζεστε σε κάποιον βαθμό και τα νυχτερινά ξυπνήματα!

Κέντρο ελέγχου χρήσης cookie

Απαραίτητα

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να σας προσφέρουμε έναν ιστότοπο που λειτουργεί σωστά και που σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν αυτά τα cookies μπλοκαριστούν δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας.

nutricia-concent, nutricia-product, nutricia-session, Wordpress_test_cookie

Απόδοσης και στατικής ανάλυσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να μετρήσουμε μοτίβα κίνησης στο διαδίκτυο και να γνωρίζουμε την επισκεψιμότητα των επί μέρους περιοχών του ιστότοπού μας. Τα χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε τις συνήθειες του επισκέπτη έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε online. Μπορεί να καταχωρήσουμε διευθύνσεις IP (δηλαδή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολογιστών που συνδέονται στο διαδίκτυο) για να αναλύσουμε τάσεις, να κάνουμε σωστή διαχείριση του ιστότοπού μας, να εντοπίζουμε τις κινήσεις των χρηστών και να συλλέγουμε γενικά δημογραφικά στοιχεία.

_ga, HSID, SID, _gid, _gat, NID, SAPISID, SIDCC, APISID

Εξατομίκευσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να αναγνωρίσουμε τον υπολογιστή σας και να σας καλωσορίζουμε κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ξανακάνετε εγγραφή ή log in.

nutricia-hpdate, wordpress-X, wordpress_XXXXX, wp_Settings-xxx, PHPSESSID

Τρίτων

Αυτά τα cookies τοποθετούνται στον ιστότοπό μας από τρίτους για λογαριασμό μας. Μας δίνουν τη δυνατότητα να δημουργούμε εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους βασισμένες σε δικές σας πληροφορίες, π.χ. τον αριθμό επισκέψεών σας στον ιστότοπό μας. Οι ιστότοποί μας μπορεί επίσης να τοποθετήσουν cookies για υπηρεσίες τρίτων, π.χ. κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

test_cookie, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, fr, tr, __utma, __utmz, player, vuid