Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας
15_1b

Είμαι απλά μια κοιλιά, θέλω πίσω τον εαυτό μου

Πολλές μέλλουσες μητέρες μπορεί να νιώθουν πως η εγκυμοσύνη κυριαρχεί στη ζωή τους και όσο μεγαλώνει η κοιλιά, τόσο περισσότερο νιώθουν να εξαφανίζονται. Μπορεί επίσης να διαπιστώσουν πως οι καθημερινές τους δραστηριότητες γίνονται όλο και πιο δύσκολες και κουραστικές. Η συμβουλή μας είναι να προσπαθήσετε να βρείτε χρόνο για να ξεκουραστείτε και να φροντίσετε τον εαυτό σας.

 

Θέλω να με προσέξει κάποιος!

Όταν είστε έγκυος, είναι φυσιολογικό όλοι και όλα να επικεντρώνονται γύρω απ’ την κοιλιά σας, κάτι που τον περισσότερο καιρό είναι απολαυστικό. Όσο προχωρά η εγκυμοσύνη σας όμως, μπορεί να διαπιστώσετε πως νιώθετε λίγο σαν “αόρατη” και αποζητάτε να σας προσέξουν ως άνθρωπο και όχι ως έγκυο. Καθώς η κοιλιά σας μεγαλώνει, ο βραδινός ύπνος μπορεί να μεταβληθεί σε εφιάλτη και όταν είστε κουρασμένη, είστε πιο επιρρεπής στη γκρίνια και την αυτολύπηση. Κάνετε λοιπόν ένα διάλειμμα, βρείτε λίγο χρόνο αποκλειστικά για εσάς και ζητήστε από φίλους και αγαπημένους να σας βοηθήσουν με τις δουλειές του σπιτιού όσο εσείς θα ξεκουράζεστε.

Φροντίστε τον εαυτό σας

Αν νιώθετε κάπως παραμελημένη, αναφέρετέ το στο σύντροφό σας, την οικογένειά σας και τους στενούς σας φίλους για να τους βοηθήσετε να καταλάβουν πώς νιώθετε. Μετά προσπαθήστε να βρείτε λίγο χρόνο για να κάνετε κάτι που θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα, όπως για παράδειγμα:

  • Πηγαίνετε στον κινηματογράφο (καθίστε όμως κοντά στο διάδρομο για την περίπτωση που χρειαστεί να επισκεφθείτε την τουαλέτα).
  • Ζητήστε απ’ το σύντροφό σας να μαγειρέψει το αγαπημένο σας φαγητό και απολαύσετε μαζί ένα δείπνο κάτω από το φως των κεριών.
  • Η ήπια γυμναστική απελευθερώνει στον οργανισμό σας χημικές ουσίες που σας φτιάχνουν τη διάθεση. Επιπλέον, θα σας βοηθήσει να νιώσετε όμορφα και να κοιμηθείτε καλύτερα τη νύχτα. Τέλος, η τακτική άσκηση θα αυξήσει την αντοχή σας ώστε να έχετε καλύτερο τοκετό.
  • Δεν υπάρχει τίποτε πιο απολαυστικό απ’ το να σας φροντίζουν! Βρείτε λίγο χρόνο και κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας: φτιάξτε τα νύχια σας, τα μαλλιά σας ή απολαύστε ένα χαλαρωτικό μασάζ με έλαια ασφαλή για την εγκυμοσύνη, όπως το λάδι λεβάντας.

 

Μάθετε να αγαπάτε την εγκυμοσύνη σας

Προσπαθήστε να θυμάστε τις θετικές πλευρές της εγκυμοσύνης, όπως το ότι οι άντρες σας προσφέρουν τη θέση τους στο μετρό, οι γυναίκες σας χαμογελούν με θαυμασμό και τρώτε αυτό που προτιμάτε με τα πόδια ψηλά. Θυμηθείτε πόσο ενθουσιασμένη κι ευτυχισμένη νιώσατε μόλις μάθατε ότι είστε έγκυος και αναλογιστείτε πόσο υπέροχη θα είναι η πρώτη φορά που θα κρατήσετε αγκαλιά το μωρό σας.
Η συζήτηση με άλλες μέλλουσες μητέρες που κατανοούν με ακρίβεια τα συναισθήματά σας μπορεί να είναι σπουδαία ψυχοθεραπεία. Κι αν δεν γνωρίζετε καμία γυναίκα στην κατάστασή σας, καλέστε τις Ειδικούς μας.