Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας
ygeia_990x295

Εγκυμοσύνη και αίσθημα κόπωσης

Είναι φυσιολογικό να νιώθετε κόπωση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Υπεύθυνο είναι το σπουδαίο έργο που εκτελεί το σώμα σας για να φροντίζει το μωρό σας, αλλά και οι αλλαγές που συντελούνται στα επίπεδα των ορμονών σας. Χαλαρώστε τους ρυθμούς σας, ξεκουραστείτε περισσότερο και κάνετε πολλά διαλείμματα μέσα στη μέρα.

 

Πώς να χειριστείτε την κούραση στη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Δεν είναι εύκολο να αντιμετωπίσετε την κούραση κατά την εγκυμοσύνη ειδικά στα προχωρημένα στάδια. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να νιώσετε λιγότερο κουρασμένη:

  • Ένα εικοσάλεπτο «διάλειμμα» πριν το μεσημέρι και λίγο πριν το απόγευμα θα μπορούσε να μειώσει το σύμπτωμα της κόπωσης.
  • Σηκώστε τα πόδια σας ψηλά για να ανακουφιστείτε από την κατακράτηση υγρών και να χαλαρώσετε περισσότερο.
  • Αν είστε κουρασμένη, η υγιεινή διατροφή είναι ακόμη πιο σημαντική για να διατηρήσετε σε καλό επίπεδο το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
  • Οι πλούσιες σε σίδηρο τροφές μπορούν, επίσης, να τονώσουν την ενεργητικότητά σας.
  • Προσπαθήστε να μην καταφεύγετε στα γλυκά ή τις λιχουδιές όταν προσπαθείτε να αντεπεξέλθετε στις υποχρεώσεις της ημέρας.
  • Δεχτείτε όση περισσότερη βοήθεια μπορείτε.
  • Χαλαρώστε, δείτε μια ταινία, κάντε μια «βόλτα» στο Internet, ασχοληθείτε με κάτι που σας ευχαριστεί.
  • Κάντε δώρο στον εαυτό σας μια μέρα άδειας και διώξτε κάθε βάρος από πάνω σας.