Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας

Εγκυμοσύνη και αίσθηση πρηξίματος

Όσο πλησιάζει η ημέρα του τοκετού είναι φυσιολογικό να νιώθετε ακόμη εντονότερο το πρήξιμο σε σχέση με την υπόλοιπη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας.

 

Είναι φυσιολογικό το πρήξιμο στην εγκυμοσύνη;

Το να πρήζεστε ή να νιώθετε φουσκωμένη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι μια φυσιολογική αντίδραση στα επιπλέον υγρά που μεταφέρει ο οργανισμός σας. Οι περισσότερες έγκυες νιώθουν πρησμένους τους αστραγάλους και τα πέλματά τους, ειδικά μετά από ώρες ορθοστασίας. Ενδέχεται, επίσης, να νιώθετε πιο σφιχτά τα δαχτυλίδια σας ή να έχει πρηστεί ελαφρά το πρόσωπό σας. Το πρήξιμο που αυξάνεται με το πέρασμα της ημέρας και χειροτερεύει προς το βράδυ, οφείλεται συνήθως στις καθημερινές δραστηριότητες και τη ζέστη. Παρότι μπορεί να σας είναι δυσάρεστο το πρήξιμο στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα, συνήθως δεν βλάπτει ούτε εσάς ούτε το μωρό σας. Αν όμως πρηστείτε υπερβολικά, τότε ίσως έχετε ανεβασμένη αρτηριακή πίεση. Παρακολουθείστε το και αν ανησυχείτε συζητήστε το με το γυναικολόγο σας.

Ιδέες για να μειώσετε το πρήξιμο κατά την εγκυμοσύνη

 

  • Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί το φούσκωμα. Το σκόρδο, τα φρέσκα κρεμμυδάκια και τα μήλα θεωρούνται ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Αντίθετα, προσπαθήστε να αποφεύγετε τις αλμυρές τροφές που μπορεί να σας αφυδατώσουν.
  • Πίνετε πολύ νερό, τουλάχιστον έξι με οχτώ ποτήρια τη μέρα. Αν δεν πίνετε αρκετό, το σώμα σας μπορεί να προσπαθήσει να κατακρατήσει ακόμη περισσότερα υγρά με αποτέλεσμα να φουσκώσετε περισσότερο.
  • Όποτε μπορείτε, να ξεκουράζεστε κατά τη διάρκεια της ημέρας με τα πόδια σας ψηλά πάνω απ’ το επίπεδο της μέσης σας.
  • Ένα ελαφρύ μασάζ μπορεί να σας ανακουφίσει από το πρήξιμο της εγκυμοσύνης.
  • Προσπαθήστε να κοιμάστε στο αριστερό σας πλευρό για να αποφύγετε την υπερβολική πίεση στη μεγάλη φλέβα, την κοίλη φλέβα, που διατρέχει τη δεξιά σας πλευρά.

Κέντρο ελέγχου χρήσης cookie

Απαραίτητα

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να σας προσφέρουμε έναν ιστότοπο που λειτουργεί σωστά και που σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν αυτά τα cookies μπλοκαριστούν δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας.

nutricia-concent, nutricia-product, nutricia-session, Wordpress_test_cookie

Απόδοσης και στατικής ανάλυσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να μετρήσουμε μοτίβα κίνησης στο διαδίκτυο και να γνωρίζουμε την επισκεψιμότητα των επί μέρους περιοχών του ιστότοπού μας. Τα χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε τις συνήθειες του επισκέπτη έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε online. Μπορεί να καταχωρήσουμε διευθύνσεις IP (δηλαδή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολογιστών που συνδέονται στο διαδίκτυο) για να αναλύσουμε τάσεις, να κάνουμε σωστή διαχείριση του ιστότοπού μας, να εντοπίζουμε τις κινήσεις των χρηστών και να συλλέγουμε γενικά δημογραφικά στοιχεία.

_ga, HSID, SID, _gid, _gat, NID, SAPISID, SIDCC, APISID

Εξατομίκευσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να αναγνωρίσουμε τον υπολογιστή σας και να σας καλωσορίζουμε κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ξανακάνετε εγγραφή ή log in.

nutricia-hpdate, wordpress-X, wordpress_XXXXX, wp_Settings-xxx, PHPSESSID

Τρίτων

Αυτά τα cookies τοποθετούνται στον ιστότοπό μας από τρίτους για λογαριασμό μας. Μας δίνουν τη δυνατότητα να δημουργούμε εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους βασισμένες σε δικές σας πληροφορίες, π.χ. τον αριθμό επισκέψεών σας στον ιστότοπό μας. Οι ιστότοποί μας μπορεί επίσης να τοποθετήσουν cookies για υπηρεσίες τρίτων, π.χ. κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

test_cookie, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, fr, tr, __utma, __utmz, player, vuid