Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας

Πώς μπορώ να ξαναβρώ τη φόρμα μου;

Δεν θα πρέπει να νιώθετε πίεση για να επανέλθετε γρήγορα στην προηγούμενη σιλουέτα σας. Θυμηθείτε πως το σώμα σας πέρασε πολλές αλλαγές στη διάρκεια της εγκυμοσύνης και επομένως η επαναφορά της σιλουέτας σας στο στάδιο προ εγκυμοσύνης δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα. Η προσπάθεια να χάσετε αμέσως τα κιλά θα μπορούσε να βάλει σε κίνδυνο τόσο τη δική σας υγεία, όσο και του μωρού σας, γι’ αυτό βεβαιωθείτε πως προσπαθείτε να επανέλθετε μέσω μιας υγιεινής διατροφής και πως φροντίζετε τον εαυτό σας.

 

Αποκτήστε ξανά τη φόρμα σας

Ο καλύτερος τρόπος για να επανέλθετε στα κιλά σας είναι η άσκηση. Ξεκινήστε άμεσα να γυμνάζεστε, εάν είχατε φυσιολογική γέννα ή μετά από 2 εβδομάδες εάν γεννήσατε με καισαρική.

Όταν σας δοθεί το πράσινο φως, ξεκινήστε αργά και ήπια. Και μην ξεχνάτε πως όσο ήσασταν έγκυος το σώμα σας παρήγαγε μια ειδική ορμόνη. Ρόλος της ήταν να χαλαρώσει τους συνδέσμους και τις αρθρώσεις σας περισσότερο απ’ το φυσιολογικό, ώστε να επιτρέψουν στο μωρό σας να μεγαλώσει και να φαρδύνει η λεκάνη σας για τον τοκετό. Πιθανότατα θα έχετε ακόμη μέρος απ’ αυτή την ορμόνη στο αίμα σας, γεγονός που μπορεί να σας κάνει πιο επιρρεπή σε τραυματισμούς αν ξεκινήσετε με έντονη γυμναστική.

  • Αρχίστε με ήπιο βάδισμα, αυξάνοντας σταδιακά την ταχύτητα μετά από μερικές προπονήσεις.
  • Πρέπει να κάνετε ασκήσεις για τους μύες της περιοχής της πυέλου.
  • Αφού πάρετε την έγκριση από τον γιατρό σας, δοκιμάστε λίγη αεροβική άσκηση. Γραφτείτε σε κάποιο κοντινό γυμναστήριο, χορέψτε στο σαλόνι, περπατήστε με έντονο ρυθμό ή κολυμπήστε.
  • Κάποιες μαμάδες χρησιμοποιούν το μωρό τους ως μέρος του προγράμματος άσκησης. Αν σας αρέσει το περπάτημα πάρτε μαζί σας το μωρό με το καρότσι.

Το μυστικό είναι να ασκείστε λίγο και συχνά. Βάλτε στόχο να ασκείστε αρχικά για 10’ φτάνοντας τα 30’ τρεις φορές την εβδομάδα.

Μια υγιεινή διατροφή

Θα πρέπει να σιγουρευτείτε πως παίρνετε τα σωστά θρεπτικά συστατικά και προσλαμβάνετε τουλάχιστον 2.000 θερμίδες τη μέρα (περισσότερες αν θηλάζετε). Ωστόσο, ενώ χρειάζεται να παίρνετε τα απαραίτητα συστατικά και να μην κάνετε δίαιτα, μπορείτε να περιορίσετε την πρόσληψη λιπαρών, τακτική που θα μπορούσε να συμβάλει στην απώλεια βάρους. Επιλέγετε τροφές χαμηλές σε λιπαρά, με άφθονες φυτικές ίνες και για σνακ προτιμάτε φρέσκους χυμούς αντί για μπισκότα. Επίσης, προσέχετε τη κατανάλωση ροφημάτων, θα εκπλαγείτε με τη ποσότητα θερμίδων που περιέχουν.

Απώλεια βάρους και άσκηση κατά τη διάρκεια του θηλασμού

Αν θηλάζετε ανήκετε ήδη στις νικήτριες! Όχι μόνο χρησιμοποιείτε το λίπος που αποθήκευσε το σώμα σας στην εγκυμοσύνη, αλλά κάθε φορά που θηλάζετε, παράγετε μια ορμόνη, την οξυτοκίνη, που σας «τονώνει» με φυσικό τρόπο!

Δεν είναι καλή ιδέα να ξεκινήσετε αυστηρή δίαιτα αυτή τη στιγμή. Αν δεν τρέφεστε σωστά είναι πολύ πιθανό να νιώσετε εξαντλημένη. Ακολουθήστε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και αν υπάρχει ανάγκη απώλειας βάρους συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σας καθοδηγήσει. Η διατροφή αυτή θα σας τονώσει και σε συνδυασμό με το θηλασμό θα σας φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Επίσης σας συμβουλεύουμε να ασκηθείτε μετά από τον θηλασμό ώστε το στήθος σας να μην είναι πολύ βαρύ και, φυσικά, να φοράτε ένα καλό αθλητικό σουτιέν.

Κέντρο ελέγχου χρήσης cookie

Απαραίτητα

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να σας προσφέρουμε έναν ιστότοπο που λειτουργεί σωστά και που σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν αυτά τα cookies μπλοκαριστούν δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας.

nutricia-concent, nutricia-product, nutricia-session, Wordpress_test_cookie

Απόδοσης και στατικής ανάλυσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να μετρήσουμε μοτίβα κίνησης στο διαδίκτυο και να γνωρίζουμε την επισκεψιμότητα των επί μέρους περιοχών του ιστότοπού μας. Τα χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε τις συνήθειες του επισκέπτη έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε online. Μπορεί να καταχωρήσουμε διευθύνσεις IP (δηλαδή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολογιστών που συνδέονται στο διαδίκτυο) για να αναλύσουμε τάσεις, να κάνουμε σωστή διαχείριση του ιστότοπού μας, να εντοπίζουμε τις κινήσεις των χρηστών και να συλλέγουμε γενικά δημογραφικά στοιχεία.

_ga, HSID, SID, _gid, _gat, NID, SAPISID, SIDCC, APISID

Εξατομίκευσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να αναγνωρίσουμε τον υπολογιστή σας και να σας καλωσορίζουμε κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ξανακάνετε εγγραφή ή log in.

nutricia-hpdate, wordpress-X, wordpress_XXXXX, wp_Settings-xxx, PHPSESSID

Τρίτων

Αυτά τα cookies τοποθετούνται στον ιστότοπό μας από τρίτους για λογαριασμό μας. Μας δίνουν τη δυνατότητα να δημουργούμε εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους βασισμένες σε δικές σας πληροφορίες, π.χ. τον αριθμό επισκέψεών σας στον ιστότοπό μας. Οι ιστότοποί μας μπορεί επίσης να τοποθετήσουν cookies για υπηρεσίες τρίτων, π.χ. κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

test_cookie, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, fr, tr, __utma, __utmz, player, vuid