Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας
Διατροφή στην Εγκυμοσύνη

Η υγεία και η διατροφή μου κατά τον θηλασμό

Το σώμα σας εξακολουθεί να περνάει πολλές αλλαγές και επομένως έχετε ανάγκη από μια υγιεινή διατροφή που θα σας δώσει ενέργεια ενώ θηλάζετε και θα εξασφαλίσει στο μωρό σας όλα όσα χρειάζεται για να αναπτυχθεί. Σε αυτή την ενότητα θα μπορέσετε να μάθετε περισσότερα για την υιοθέτηση μιας θρεπτικής και υγιεινής διατροφής, αλλά και πώς αυτή επηρεάζει το γάλα σας. Θα μπορέσετε επίσης να ενημερωθείτε για το πώς θα επαναφέρετε σταδιακά το σώμα σας στην προ εγκυμοσύνης φόρμα του.

 

Διατροφή για υγεία και ενεργητικότητα

Όσο ήσασταν έγκυος χρειαζόσασταν επιπλέον θερμίδες για να θρέψετε τόσο το αναπτυσσόμενομωρό σας όσο και εσάς την ίδια. Και τώρα που γεννήσατε το μωρό σας, ισχύει ακριβώς το ίδιο! Έτσι, είναι σημαντικό να παίρνετε επιπλέον θρεπτικά συστατικά και να καταναλώνετε πολλές υγιεινές τροφές για να διατηρείτε υψηλά τα επίπεδα της ενέργειάς σας.

Σωστή διατροφή για εσάς και για το μωρό

Είναι σημαντικό να τρώτε υγιεινά μετά την εγκυμοσύνη ώστε να προσφέρετε σε εσάς και το μωρό σας την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε. Όταν θηλάζετε, τα θρεπτικά συστατικά και η ενέργεια που προσλαμβάνετε μέσω των τροφών περνούν στο μωρό σας, γεγονός που κάνει τον θηλασμό μια πάρα πολύ σημαντική δραστηριότητα! Αν δεν θηλάζετε, χρειάζεστε και πάλι όλη την ενέργεια που μπορείτε να εξασφαλίσετε μέσω της διατροφής σας για να αντεπεξέλθετε στις αυξημένες απαιτήσεις για τη φροντίδα του μωρού σας, αλλά και την ανάρρωση του σώματός σας μετά τον τοκετό.

Πόσες επιπλέον θερμίδες χρειάζεστε όταν θηλάζετε;

Διεθνείς οργανισμοί υγείας συστήνουν την πρόσληψη 400 με 500 θερμίδων την ημέρα στις θηλάζουσες μητέρες μέχρι τον 11ο μήνα της ζωής του μωρού τους.
Μόλις ξεκινήσετε την εισαγωγή των στερεών τροφών στο πρόγραμμα διατροφής του βρέφους μπορείτε να επιστρέψετε σταδιακά στα προ-εγκυμοσύνης επίπεδα θερμίδων.

Ακολουθώντας μια υγιεινή διατροφή

Μια υγιεινή διατροφή θα προσφέρει σε εσάς και το μωρό σας την ενέργεια που χρειάζεστε και οι δύο. Πολλές μαμάδες ανακαλύπτουν πως τα αποθέματα σιδήρου τους πέφτουν όταν έχουν μικρά μωρά, γι’ αυτό βεβαιωθείτε πως καταναλώνετε επαρκείς ποσότητες τροφών πλούσιων σε σίδηρο, όπως σκούρα φυλλώδη λαχανικά ή κόκκινο κρέας. Είναι επίσης σημαντικό να εξασφαλίσετε πως τρώτε αρκετές τροφές ολικής άλεσης, δημητριακά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Προσπαθήστε επίσης να λαμβάνετε πρωτεΐνες και ασβέστιο.

Κέντρο ελέγχου χρήσης cookie

Απαραίτητα

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να σας προσφέρουμε έναν ιστότοπο που λειτουργεί σωστά και που σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν αυτά τα cookies μπλοκαριστούν δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας.

nutricia-concent, nutricia-product, nutricia-session, Wordpress_test_cookie

Απόδοσης και στατικής ανάλυσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να μετρήσουμε μοτίβα κίνησης στο διαδίκτυο και να γνωρίζουμε την επισκεψιμότητα των επί μέρους περιοχών του ιστότοπού μας. Τα χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε τις συνήθειες του επισκέπτη έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε online. Μπορεί να καταχωρήσουμε διευθύνσεις IP (δηλαδή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολογιστών που συνδέονται στο διαδίκτυο) για να αναλύσουμε τάσεις, να κάνουμε σωστή διαχείριση του ιστότοπού μας, να εντοπίζουμε τις κινήσεις των χρηστών και να συλλέγουμε γενικά δημογραφικά στοιχεία.

_ga, HSID, SID, _gid, _gat, NID, SAPISID, SIDCC, APISID

Εξατομίκευσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να αναγνωρίσουμε τον υπολογιστή σας και να σας καλωσορίζουμε κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ξανακάνετε εγγραφή ή log in.

nutricia-hpdate, wordpress-X, wordpress_XXXXX, wp_Settings-xxx, PHPSESSID

Τρίτων

Αυτά τα cookies τοποθετούνται στον ιστότοπό μας από τρίτους για λογαριασμό μας. Μας δίνουν τη δυνατότητα να δημουργούμε εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους βασισμένες σε δικές σας πληροφορίες, π.χ. τον αριθμό επισκέψεών σας στον ιστότοπό μας. Οι ιστότοποί μας μπορεί επίσης να τοποθετήσουν cookies για υπηρεσίες τρίτων, π.χ. κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

test_cookie, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, fr, tr, __utma, __utmz, player, vuid