Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας

Εγκυμοσύνη και ταξίδια

Γιατί να μην εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να περάσετε τις τελευταίες σας διακοπές μόνη με το σύντροφό σας; Το ταξίδι στη διάρκεια της εγκυμοσύνης λογικά δεν αποτελεί πρόβλημα, ειδικά αν διανύετε το δεύτερο. Οι πληροφορίες σε αυτή την ενότητα θα λύσουν κάθε σας απορία για τα ταξίδια αυτή την περίοδο, συμπεριλαμβανομένων και των αεροπορικών.

Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό κατά την εγκυμοσύνη

Διακοπές και ταξιδιωτική ασφάλιση

Βεβαιωθείτε πως η ταξιδιωτική σας ασφάλιση καλύπτει την εγκυμοσύνη και το νεογέννητο στην περίπτωση που το μωρό γεννηθεί νωρίτερα στη χώρα που σκοπεύετε να επισκεφτείτε.

Ταξιδεύοντας αεροπορικώς ή ακτοπλοϊκώς

Συζητήστε με το γυναικολόγο σας κατά πόσο είναι ασφαλές να ταξιδέψετε στο συγκεκριμένο στάδιο της εγκυμοσύνης σας. Αν πρόκειται να ταξιδέψετε μεταξύ της 28ης και 32ης εβδομάδας, είναι πολύ πιθανό να σας ζητήσουν απ’ την αεροπορική εταιρία ιατρική γνωμάτευση που θα επιβεβαιώνει πως είστε σε κατάσταση να ταξιδέψετε. Κάθε αεροπορική εταιρία μπορεί να έχει διαφορετική πολιτική όσον αφορά στις μέλλουσες μητέρες, γι’ αυτό είναι καλό να ρωτήσετε πριν κλείσετε τα εισιτήριά σας.

Την ώρα της πτήσης

Τα αεροπορικά ταξίδια κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνουν ελαφρώς τις πιθανότητες να πάθετε φλεβική θρόμβωση. Για την ακρίβεια, το ίδιο ισχύει και για οποιοδήποτε πολύωρο ταξίδι με αυτοκίνητο, λεωφορείο ή τρένο. Δεν υπάρχει όμως λόγος να πανικοβληθείτε και να ακυρώσετε το ταξίδι σας επειδή είστε έγκυος. Οι πιθανότητες να πάθετε φλεβική θρόμβωση είναι λιγοστές. Ακολουθήστε απλά τις παρακάτω οδηγίες:

  • Ρωτήστε αν η αεροπορική εταιρία σάς παρέχει κάλτσες διαβαθμισμένης συμπίεσης. Αν όχι, αγοράστε ένα ζευγάρι απ’ το φαρμακείο καθώς μειώνουν τις πιθανότητες θρόμβωσης. Μάλιστα, μπορείτε να φοράτε αυτές τις κάλτσες σε κάθε πολύωρο ταξίδι.
  • Αποφύγετε τον καφέ και το τσάι, πίνετε όμως άφθονα υγρά για να κρατήσετε τον οργανισμό σας ενυδατωμένο.
  • Περπατάτε πάνω κάτω στο διάδρομο περίπου κάθε μία ώρα για να ενθαρρύνετε την κυκλοφορία του αίματος, να κρατιέστε όμως για να μη χάσετε την ισορροπία σας και πέσετε.
  • Λυγίζετε εμπρός και πίσω το πέλμα σας συχνά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Στις διακοπές σας

Φτάσατε στον προορισμό σας, αδειάσατε τις βαλίτσες σας και ανυπομονείτε να βγείτε έξω. Προτού σας πιάσει η βιασύνη, ακολουθήστε τις συμβουλές μας για να απολαύσετε πραγματικά ήρεμες διακοπές ενώ είστε έγκυος:

  • Πάρετε μαζί το ιατρικό σας βιβλιάριο και ό,τι χρειάζεται για την ασφαλιστική σας εταιρία.
  • Έχετε πάντα μαζί σας έναν κατάλογο με ονόματα και τηλέφωνα ανθρώπων με τους οποίους θα πρέπει να επικοινωνήσει κανείς σε περίπτωση ανάγκης, όπως για παράδειγμα του γιατρού σας.
  • Έχετε μαζί σας έναν κατάλογο με τα κοντινά νοσοκομεία. Μπορείτε να τον βρείτε απ’ την τοπική πρεσβεία, το τουριστικό γραφείο ή το ξενοδοχείο που μένετε.
  • Χρησιμοποιείτε αντηλιακό με μεγαλύτερο δείκτη προστασίας απ’ αυτό που συνηθίζατε και αποφύγετε να μένετε για πολύ ώρα στον ήλιο καθώς το δέρμα σας γίνεται πιο ευαίσθητο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
  • Αποφύγετε τα εντομοαπωθητικά που περιέχουν DEET (ένα χημικό εντομοαπωθητικό). Δοκιμάστε φυσικά εναλλακτικά όπως σιτρονέλα ή χρησιμοποιήστε κουνουπιέρα.
  • Αποφύγετε τις καταδύσεις και τα θαλάσσια σπορ.
  • Αποφύγετε να διανύσετε με το αυτοκίνητο δύσβατους δρόμους.

Οδήγηση κατά την εγκυμοσύνη

Η οδήγηση δεν απαγορεύεται κατά τη διάρκεια μιας καθόλα φυσιολογικής εγκυμοσύνης. Ωστόσο, όσο η εγκυμοσύνη προχωρά, είναι πιθανό να δυσκολεύεστε να οδηγήσετε ή η οδήγηση να σας κουράζει. Καλό θα είναι τότε να την αποφεύγετε.

Επιτρέπεται να φοράτε ζώνη ασφαλείας όταν είστε έγκυος;

Μελέτες έχουν δείξει πως τόσο το μωρό όσο κι εσείς θα είστε πολύ πιο ασφαλείς φορώντας τη ζώνη σας. Βεβαιωθείτε πως η ζώνη είναι τοποθετημένη κάτω απ’ την κοιλιά και κατά πλάτος της λεκάνης σας και δεν σας σφίγγει, ενώ το επάνω μέρος της ζώνης περνά ψηλότερα απ’ την κοιλιά σας και ανάμεσα στο στήθος σας.

Είναι ασφαλείς οι αερόσακοι;

Η γρήγορη απάντηση είναι ναι! Ωστόσο, για όσο διάστημα διαρκεί η εγκυμοσύνη σας, καλό θα ήταν να απομακρύνετε λίγο το κάθισμά σας απ’ το ταμπλό ή το τιμόνι, ώστε ο αερόσακος να απέχει περισσότερο απ’ την κοιλιά σας.

Κέντρο ελέγχου χρήσης cookie

Απαραίτητα

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να σας προσφέρουμε έναν ιστότοπο που λειτουργεί σωστά και που σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν αυτά τα cookies μπλοκαριστούν δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας.

nutricia-concent, nutricia-product, nutricia-session, Wordpress_test_cookie

Απόδοσης και στατικής ανάλυσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να μετρήσουμε μοτίβα κίνησης στο διαδίκτυο και να γνωρίζουμε την επισκεψιμότητα των επί μέρους περιοχών του ιστότοπού μας. Τα χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε τις συνήθειες του επισκέπτη έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε online. Μπορεί να καταχωρήσουμε διευθύνσεις IP (δηλαδή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολογιστών που συνδέονται στο διαδίκτυο) για να αναλύσουμε τάσεις, να κάνουμε σωστή διαχείριση του ιστότοπού μας, να εντοπίζουμε τις κινήσεις των χρηστών και να συλλέγουμε γενικά δημογραφικά στοιχεία.

_ga, HSID, SID, _gid, _gat, NID, SAPISID, SIDCC, APISID

Εξατομίκευσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να αναγνωρίσουμε τον υπολογιστή σας και να σας καλωσορίζουμε κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ξανακάνετε εγγραφή ή log in.

nutricia-hpdate, wordpress-X, wordpress_XXXXX, wp_Settings-xxx, PHPSESSID

Τρίτων

Αυτά τα cookies τοποθετούνται στον ιστότοπό μας από τρίτους για λογαριασμό μας. Μας δίνουν τη δυνατότητα να δημουργούμε εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους βασισμένες σε δικές σας πληροφορίες, π.χ. τον αριθμό επισκέψεών σας στον ιστότοπό μας. Οι ιστότοποί μας μπορεί επίσης να τοποθετήσουν cookies για υπηρεσίες τρίτων, π.χ. κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

test_cookie, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, fr, tr, __utma, __utmz, player, vuid