Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας

Εγκυμοσύνη – Σύλληψη

Μια εγκυμοσύνη δεν έρχεται πάντα όταν τη θέλουμε. Τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σύλληψης. Μερικοί πρακτικοί τρόποι για να βοηθήσετε την κατάσταση είναι να ακολουθείτε υγιεινή διατροφή, να διατηρείτε την καλή φυσική σας κατάσταση, να μην αγχώνεστε και να μάθετε να αναγνωρίζετε τα συμπτώματα της ωορρηξίας. Προτού το καταλάβετε, θα διαπιστώσετε τα πρώτα συμπτώματα της εγκυμοσύνης!

 

Θέλετε να μείνετε έγκυος; Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:

 

Καλή υγεία και διατροφή όταν προσπαθείτε να συλλάβετε

Υιοθετώντας εσείς κι ο σύντροφός σας μερικές πολύ απλές αλλαγές στον τρόπο της ζωής σας μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες να συλλάβετε. Στη συνέχεια συμπεριλάβαμε μερικές συμβουλές για το πώς να βελτιώσετε την υγεία και τη διατροφή σας ώστε να έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες σύλληψης.

 

Πώς οι υγιεινές συνήθειες μπορούν να σας βοηθήσουν να συλλάβετε

Η προετοιμασία του σώματός σας για την εγκυμοσύνη δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη ή αγχωτική. Εσείς έχετε κυρίως να φροντίσετε τον εαυτό σας και να προετοιμάσετε το σώμα σας να δημιουργήσει και να φροντίσει μια καινούργια ζωή. Ο σύντροφός σας, το μόνο που έχει να κάνει είναι να εξασφαλίσει πως το σπέρμα του είναι αρκετά υγιές ώστε να τα καταφέρει να φτάσει στον τελικό του προορισμό

 

Αξιολογήστε τον οργανισμό σας

Προτού ξεκινήσετε τις προσπάθειες να μείνετε έγκυος είναι καλή ιδέα να κάνετε έναν γενικό έλεγχο στην υγεία σας:

1. Κάπνισμα :

Το κάπνισμα θα μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες σύλληψης, για να μην αναφερθούμε στις πιθανές αρνητικές του συνέπειες στην ανάπτυξη του μωρού σας καθώς και τον υψηλότερο κίνδυνο αποβολών και εξωμήτριων κυήσεων. Αν καπνίζετε, προσπαθήστε να το κόψετε τώρα. Ο γιατρός σας μπορεί να σας βοηθήσει.

2. Διατροφή και άσκηση :

Αν είσαστε υπέρβαρη ή έχετε χαμηλότερο απ’ το φυσιολογικό βάρος μπορεί να επηρεαστεί η γονιμότητά σας. Η άσκηση και η ισορροπημένη διατροφή θα σας βοηθήσουν να φέρετε τον οργανισμό σας σε καλύτερη φυσική κατάσταση ώστε να προσπαθήσετε να μείνετε έγκυος.

Θα πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών και τροφίμων που περιέχουν υψηλά ποσοστά λίπους και σακχάρων. Επίσης, βεβαιωθείτε πως καταναλώνετε:

  • Αρκετά φρούτα και λαχανικά: τουλάχιστον πέντε μερίδες «διαφορετικών χρωμάτων» την ημέρα.
  • Αρκετές τροφές με φυτικές ίνες: όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά, το ρύζι (κατά προτίμηση αναποφλοίωτο που περιέχει περισσότερο φυλλικό οξύ), βρώμη και πατάτες.
  • Πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα: όπως άπαχο κρέας και κοτόπουλο, ψάρι (δύο φορές την εβδομάδα), γαλακτοκομικά, αβγά, ξηρούς καρπούς και όσπρια.

Συμπληρώματα βιταμινών:

Αν ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, πιθανότατα δεν χρειάζεστε επιπλέον βιταμίνες. Αν ωστόσο παίρνετε κάποιο συμπλήρωμα βεβαιωθείτε πως είναι κατάλληλο για γυναίκες που προσπαθούν να συλλάβουν. Συχνά τα συμπληρώματα βιταμινών περιέχουν Βιταμίνη Α η οποία σε πολύ μεγάλη δόση θα μπορούσε να αποβεί βλαβερή.

Φυλλικό οξύ:

Είναι σημαντικό καθώς συμβάλλει στην πρόληψη ορισμένων αναπτυξιακών ατελειών όπως η δισχιδής ράχη. Βρίσκεται σε ορισμένες τροφές όπως τα δημητριακά πρωινού, οι μπανάνες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, αλλά είναι δύσκολο να προσλαμβάνει κανείς επαρκή ποσότητα καθημερινά συμπληρώνοντας τα 400 mg που συστήνονται για τις γυναίκες που σχεδιάζουν ή ξεκινούν την εγκυμοσύνη τους. Γι’ αυτό συνιστάται να παίρνετε συμπλήρωμα φυλλικού οξέως στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Έτσι αν δεν το παίρνετε ήδη, είναι καλή ιδέα να ξεκινήσετε τώρα και να συνεχίσετε μέχρι την 12η εβδομάδα της κύησης. Συμβουλευθείτε τον γυναικολόγο σας.

3. Φάρμακα:

Κάποια φάρμακα μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη γονιμότητά σας. Έτσι, αν ακολουθείτε κάποια φαρμακευτική αγωγή, αν χρησιμοποιείτε ενδομήτριο σπιράλ, αν λαμβάνετε ορμόνες που καταστέλλουν τη γονιμότητα, ενημερώστε τον γιατρό σας. Αν μέχρι πρόσφατα παίρνατε αντισυλληπτικό χάπι ίσως είναι καλή ιδέα να επιτρέψετε στον οργανισμό σας να προσαρμοστεί ένα δυο μήνες προτού προσπαθήσετε να συλλάβετε αλλά και πάλι αυτό είναι κάτι που θα το συζητήσετε με το γυναικολόγο σας.

4. Άγχος:

Όλοι μας βιώνουμε αρκετό άγχος μέσα απ’ την καθημερινότητά μας και αν προσπαθούσατε να το ελαττώσετε όσο το δυνατό περισσότερο, θα είχατε μεγαλύτερες πιθανότητες σύλληψης, ωστόσο αυτό είναι πιο εύκολο να το λέμε παρά να το εφαρμόζουμε!

Κέντρο ελέγχου χρήσης cookie

Απαραίτητα

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να σας προσφέρουμε έναν ιστότοπο που λειτουργεί σωστά και που σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν αυτά τα cookies μπλοκαριστούν δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας.

nutricia-concent, nutricia-product, nutricia-session, Wordpress_test_cookie

Απόδοσης και στατικής ανάλυσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να μετρήσουμε μοτίβα κίνησης στο διαδίκτυο και να γνωρίζουμε την επισκεψιμότητα των επί μέρους περιοχών του ιστότοπού μας. Τα χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε τις συνήθειες του επισκέπτη έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε online. Μπορεί να καταχωρήσουμε διευθύνσεις IP (δηλαδή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολογιστών που συνδέονται στο διαδίκτυο) για να αναλύσουμε τάσεις, να κάνουμε σωστή διαχείριση του ιστότοπού μας, να εντοπίζουμε τις κινήσεις των χρηστών και να συλλέγουμε γενικά δημογραφικά στοιχεία.

_ga, HSID, SID, _gid, _gat, NID, SAPISID, SIDCC, APISID

Εξατομίκευσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να αναγνωρίσουμε τον υπολογιστή σας και να σας καλωσορίζουμε κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ξανακάνετε εγγραφή ή log in.

nutricia-hpdate, wordpress-X, wordpress_XXXXX, wp_Settings-xxx, PHPSESSID

Τρίτων

Αυτά τα cookies τοποθετούνται στον ιστότοπό μας από τρίτους για λογαριασμό μας. Μας δίνουν τη δυνατότητα να δημουργούμε εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους βασισμένες σε δικές σας πληροφορίες, π.χ. τον αριθμό επισκέψεών σας στον ιστότοπό μας. Οι ιστότοποί μας μπορεί επίσης να τοποθετήσουν cookies για υπηρεσίες τρίτων, π.χ. κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

test_cookie, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, fr, tr, __utma, __utmz, player, vuid