Τρόποι
επικοινωνίας με
τους Ειδικούς μας

Ναυτία εγκυμοσύνης

Περίπου τρεις στις τέσσερις μητέρες ανακαλύπτουν πως η πρωινή ναυτία μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να δώσετε ένα τέλος στις αναγούλες σας. Οι περισσότερες μέλλουσες μητέρες ανακαλύπτουν πως τουλάχιστον μία απ’ αυτές τις συμβουλές μπορεί να τις βοηθήσει.

Τι προκαλεί τις πρωινές ναυτίες;

Πιστεύεται πως οι πρωινές ναυτίες οφείλονται στις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας, οι οποίες περιλαμβάνουν υψηλότερα επίπεδα ορμονών, των οιστρογόνων, και στην αυξημένη ευαισθησία της όσφρησης. Θα μπορούσαν επίσης να πυροδοτηθούν απ’ την ψυχολογική σας κατάσταση ή από αυξημένο άγχος. Φροντίστε να αφιερώνετε αρκετό χρόνο στον εαυτό σας!

Παρότι η πρωινή ναυτία μπορεί να είναι δυσάρεστη, αν εξασφαλίσετε πως τρώτε σωστά και πίνετε αρκετά υγρά, δεν θα βλάψετε το μωρό σας. Αν διαπιστώσετε πως δεν μπορείτε να κρατήσετε καθόλου φαγητό ή νερό στο στομάχι σας, ή έχετε χάσει εντελώς την όρεξή σας, τότε τηλεφωνήστε στο γιατρό σας και ζητήστε τη βοήθειά του.

Πόσο καιρό θα κρατήσουν;

Στις περισσότερες περιπτώσεις η πρωινή ναυτία σταματά στο τέλος του πρώτου τριμήνου. Ωστόσο, οι αναγούλες μπορούν να εμφανίζονται και να εξαφανίζονται στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αρκεί μια ιδιαίτερη μυρωδιά που σας είναι δυσάρεστη για να ανακατευτείτε. Το τι ακριβώς πυροδοτεί τη ναυτία συνήθως διαφέρει αρκετά από γυναίκα σε γυναίκα.

Υπάρχει θεραπεία για τις πρωινές ναυτίες;

Εδώ θα βρείτε κάποιες δοκιμασμένες και αποτελεσματικές ιδέες για να καταπολεμήσετε τη ναυτία της εγκυμοσύνης:

  • Φάτε κάτι απλό και στεγνό αμέσως μόλις ξυπνήσετε, όπως τα κράκερς. Μετά, αν είναι δυνατόν, ξεκουραστείτε για 20-30 λεπτά προτού σηκωθείτε απ’ το κρεβάτι.
  • Στη συνέχεια της ημέρας δοκιμάστε να τρώτε συχνά και μικρά γεύματα. Έχετε μαζί σας σνακ όπως μπισκότα ή γιαούρτι.
  • Οι πλούσιες σε πρωτεΐνες ή υδατάνθρακες τροφές μπορούν να συμβάλουν στην καταπολέμηση της ναυτίας, έτσι προσπαθήστε να συνδυάζετε τα δύο είδη τρώγοντας ένα σφιχτό αβγό μαζί με μια φέτα ψωμί.
  • Πίνετε πολλά υγρά, νερό, χυμούς, γάλα, αφεψήματα με άρωμα φρούτων τα οποία συμβάλλουν στο να ηρεμήσει το στομάχι σας και να σταματήσει η ναυτία.
  • Προσπαθήστε να είστε ήρεμη. Χαλαρώστε και αποβάλλετε το άγχος απ’ τη ζωή σας.

Κέντρο ελέγχου χρήσης cookie

Απαραίτητα

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να σας προσφέρουμε έναν ιστότοπο που λειτουργεί σωστά και που σας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν αυτά τα cookies μπλοκαριστούν δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας.

nutricia-concent, nutricia-product, nutricia-session, Wordpress_test_cookie

Απόδοσης και στατικής ανάλυσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να μετρήσουμε μοτίβα κίνησης στο διαδίκτυο και να γνωρίζουμε την επισκεψιμότητα των επί μέρους περιοχών του ιστότοπού μας. Τα χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε τις συνήθειες του επισκέπτη έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε online. Μπορεί να καταχωρήσουμε διευθύνσεις IP (δηλαδή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολογιστών που συνδέονται στο διαδίκτυο) για να αναλύσουμε τάσεις, να κάνουμε σωστή διαχείριση του ιστότοπού μας, να εντοπίζουμε τις κινήσεις των χρηστών και να συλλέγουμε γενικά δημογραφικά στοιχεία.

_ga, HSID, SID, _gid, _gat, NID, SAPISID, SIDCC, APISID

Εξατομίκευσης

Αυτά τα cookies μας βοηθούν να αναγνωρίσουμε τον υπολογιστή σας και να σας καλωσορίζουμε κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ξανακάνετε εγγραφή ή log in.

nutricia-hpdate, wordpress-X, wordpress_XXXXX, wp_Settings-xxx, PHPSESSID

Τρίτων

Αυτά τα cookies τοποθετούνται στον ιστότοπό μας από τρίτους για λογαριασμό μας. Μας δίνουν τη δυνατότητα να δημουργούμε εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους βασισμένες σε δικές σας πληροφορίες, π.χ. τον αριθμό επισκέψεών σας στον ιστότοπό μας. Οι ιστότοποί μας μπορεί επίσης να τοποθετήσουν cookies για υπηρεσίες τρίτων, π.χ. κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

test_cookie, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, fr, tr, __utma, __utmz, player, vuid